Friday, December 17, 2010

cobaaan satu dua tiga

hari ni 1st la aku try tulis2 apa yang patut dalam blog aku yang baru nak start beringus belum tahap akil baligh lagi ni. aku join blog ni sebab ada satu hamba Allah kawan aku rekemen benda yang tak terlintas aku nak buat seumur hidup aku ni. aku menaip pun slow tahap gred tercorot sebenarnya. tapi xpe, slow2...slow and steady.
for the next time aku akan kongsi semua kisah2 hidup aku yang skang ni leh consider sebagai manusia gagal yang patut dijadikan teladan pada semua budak2 muda yang baru nak up, yang baru nak kenal dunia atau utk yang tua kutuk nak mampos pun boleh gak. no problem. tapi tunggu la kalau aku ada freeeeee timmmeeee nnt. skang ni pun 1st typing aku pun takde org nak baca pun. aku taip ni utk record aku. utk kenangan aku sendiri. nantikan naskah2 aku. dari aku untuk aku, suka hati aku.

2 comments:

lumut said...

dari aku untuk aku suka hati aku..

tersenyum aku baca ayat tu..

hehe...welcome.

Aus Zack said...

timo kasehhh lumut!!!!!